طراحی وب سایت

همانگونه که مستحضر می باشید قرن بیست و یکم را قرن ارتباطات و فن آوری اطلاعات نام نهاده اند. از این رو به حساسیت موجود در این صنعت پی برده و لزوم گذر از سیستم های کسب و کار سنتی به سیستم مدرن رسانه های دیجیتال پی خواهیم برد. طراحی وب سایت های مدرن و مطابق با آخرین استانداردها، اولین قدم در راه رسیدن به این اهداف و پیمودن مسیر پر پیچ و خم گذر از تجارت سنتی به تجارت نوین جهانی می باشد. با شرکت کرگدن دیزاین اولین قدم خود را محکم و با ثبات بردارید . 

شرکت طراحی و برنامه نویسی وب سایت کرگدن ، با به کارگیری افراد مجرب ، توانسته است خدماتی نوین ارائه نماید . خدمات وب سایت کرگدن دیزاین :

- طراحی وب سایت اختصاصی مطابق با نظر مشتریان عزیز

- برنامه نویسی کاملا اختصاصی مطابق با استاندارد های روز دنیا

- طراحی رسپانسیو (responsive) برای موبایل ها ، تبلت ها 

- پنل کاربری بسیار ساده و کاربردی (user friendly) 

 

- پشتیانی (ما همیشته در کنار شما هستیم)

 

 

طراحی لوگو ، بروشور ، پوستر ،کاتالوگ ، ست اداری و ...

نشانه یا آرم و عوامل موفقیت :

یک نشانه موفق به سرعت بر مخاطب تاثیر می گذارد و چشم را به شدت به خود جلب می کند.نشانه باید بی هیچ سخن یا کلامی به سرعت قابل تشخیص باشد و دارای انسجامی باشد که آن را از دیگر نشانه ها متمایز سازد. نشانه خوب باید آنچنان قوی و معتبر باشد که تا مدت زمان طولانی همچنان اعتبار خود را حفظ نموده و قابل استفاده باشد. برای طراحی هر نوع حرف نشانه ای را های زیادی وجود دارد اما اصلی ترین ویژگی یک نشانه یا یک نماد خوب، سادگی یا ایجاز آن است.

اصطلاح معروف (کمترین بیشترین است) به کرات توسط طراحان و کسانی که طراحی تدریس کرده اند استفاده شده است. اصل (کمترین بیشترین است) به آموزه های مدرسه (باهاوس) مربوط می شود و باید به هنگام طراحی نشانه آن را به خاطر سپرد.

بنابراین ملاحظه می شود آرم در عین سادگی دارای ویژگی ها و خصوصیات بسیار زیادی است که بایستی به طور ظریف و دقیق همگی این مفاهیم در قالب یک تصویر به وجود آید. به همین دلیل است که برخی معتقدند آرم یکی از مشکل ترین موضوعات طراحی گرافیک است.

ست اداری:

طراحی ست اوراق یکی دیگر از بسترهای بسیار مهم در رشته گرافیک می باشد که باید دید تخصصی نسبت به آن وجود داشته باشد زیرا که اهمیت بسیار زیادی در امر تبلیغات دارد ولی متاسفانه مورد کم لطفی قرار گرفته است.

مجموعه ای از کنار هم قرار گرفتن کارت ویزیت، سربرگ، پاکت نامه و ... ست اوراق را تشکیل می دهند. علی رغم اینکه مانند یک خانواده در کنار هم هستند ولی هرکدام از اینها کاربرد جداگانه ای دارد و جزء لاینفک از تبلیغات به شمار می آیند که یک شرکت اعم از خصوصی، دولتی و ارگانها و شرکت های مختلف برای انجام امور تبلیغاتی و انجام امور مکاتبه ای و ... از آن استفاده می کنند.

طراحی ست بستگی به موضوعات مورد نظر دارد که انواع موضوعات ست اداری عبارت است از: تجاری، فرهنگی، سیاسی، علمی و مذهبی و ... که علیرغم اینکه هرکدام از اینها در رده های مختلف موضوعی قرار گرفته و طبقه بندی شده اند ولی ممکن است وجوه مشترکی با هم داشته باشند و چند موضوع با هم ادغام شده در قالب یک موضوع خاص مطرح شوند به عبارتی ست تجاری ممکن است جنبه علمی و فرهنگی داشته باشد مانند طراحی ست برای آژانس های مسافرتی و یا ست سیاسی، مذهبی در کنار هم مطرح شوند و یک عنوان واحد را تشکیل دهند یا اینکه یک مجتمع فرهنگی علاوه بر فعالیت های فرهنگی و علمی، نوع تجارت و کسب و کار درآمد به حساب می آید که در این مورد چند موضوع (فرهنگی، علمی، تجاری) با یکدیگر ادغام  شده اند.

کارت ویزیت: 

واژه لاتین (Visiting) در فرهنگ فارسی به معنای ملاقات و ملاقات کننده می باشد که یک کارت کوچک تجاری است. کارت ویزیت معرف یک شناسنامه کوچک است که برای معرفی کالا شرکت و موسسه و غیره با ذکر شماره تلفن و آدرس به همراه امور خدماتی چاپ می شود که امروزه شاهد این پدیده هستید که طراحی کارت ویزیت برای بازار گرمی و کسب درآمد میان سودجویان رواج پیدا کرده که هیچکدام از این ها در طراحی کارهای چاپی و گرافیکی تخصصی ندارند.

اگر کارت ویزیت به تنهایی از طراحی خوبی برخوردار باشد در تبلیغات تاثیر فراوانی دارد و حرف اول را می زند به طوری که این کارت که در قطع و اندازه کوچک عرضه می شود علی رغم اینکه شاید به چشم نیاید ولی بالعکس می تواند یک بمباران تبلیغاتی بزرگ را راه اندازی کند.

پوستر :

پوستر یکی از راه هایی است که امروزه برای نمایش بهتر محصول از آن استفاده می شود . پوستر ها در سایز های مختلف طراحی می شوند و می توانند بیان کننده جزئیات کامل محصول همراه با عکس بزرگ باشند . این راه تبلیغاتی بسیار موفق بوده و جای خوبی برای خود باز کرده است . ولی نباید این مسدله را فراموش کرد که در طراحی پوستر باید به قوانین طراحی آن توجه شود تا کاربردی باشد .

کاتالوگ :

- یعنی اطلاعات ارائه شده جزئی و ریزتر و حاوی شرح مختصات و ظرایف كالاها و یا خدمات مورد نظر
- كاتالوگ در واقع راهنمای كالا و كالانامه محسوب می شود و حاوی فهرست كالاهای تولیدی توسط یك موسسه و كارخانه است و می تواند حاوی معرفی مشاغل و موسسه های خدماتی، اجتماعی و فرهنگی نیز باشد.
- در یك كاتالوگ نام هر كالا، مدل، شماره یا شكل و تصویر مشخصات فنی و توضیحات ضروری آن کالا یا خدمات درج میگردد تا به خریدار در انتخاب بهتر كمك كند.
- بعضی كاتالوگها برای سفارش خرید در دسترس مردم قرار داده می شوند تا اجناس مورد نیاز خود را مطابق لیست كاتالوگ از فروشگاههای مورد نظر درخواست كنند.

طراحی کاتالوگ نوعی از تبلیغات در عرصه تولید، تجارت و خدمات می باشد که می تواند در برقرار کردن ارتباط مستقیم و چگونگی انتقال مفاهیم و تبادل اطلاعات به مخاطب، نقش به سزایی داشته باشد.

 

تماس با کرگدن